1.1. Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@conrema.lt.
1.2. Teikdamas pretenziją pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
1.2.1. Prekės užsakymo numerį ar pirkimo dokumentą;
1.2.2. Pateikti/įvardyti prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
1.2.3. Pateikti vaizdinius įrodymus, t.y. nuotraukas ir/ar filmuotą medžiagą (visos prekės nuotrauką; brokuotos vietos nuotrauką; prekės pakuotės nuotrauką; etiketės su brūkšniniu kodu, esančiu ant prekės pakuotės, nuotrauką);
1.3. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Brokuotą prekę prašoma pakeisti kokybiška preke;
b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
1.4. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų.